Kültür Sanat

Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti Programı Yapıldı

Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti Programı Yapıldı

Muharrem ayının taşıdığı manevi iklimi toplumun tüm kesimleriyle paylaşmayı amacıyla, Kocaeli Engelsiz Umut Platformu ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi iş birliğinde “Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti” programı düzenlendi.- kocaelitime

İzmit Mehmet Ali Paşa Camii’nde düzenlenen programa Vali Yardımcısı Abdul Rauf Ulusoy’un yanı sıra Kocaeli Engelsiz Umut Platformu Başkanı Hüseyin Yılmaz, Aşk-ı Niyâz Mûsikî Derneği Başkanı Arif Ustacık, Ak Parti İzmit İlçe Başkanı Halil Güngör Dokuzlar, Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi öğrenci ve aileleri ile vatandaşlar katıldılar.

Konuk sanatçı Kemalcan Ergün, Aşk-ı Niyaz Musiki Topluluğu’nun seslendirdiği ilahilerle devam eden programda özel bireylerimiz Kutsal Emanetleri ziyaret ettiler.

Yazar Doç. Dr. Ali Cancelik, “Yetmiş İki Dillice” başlıklı söyleşisi sonrası program, vatandaşlarımızın Sakal-I Şerif ziyaretleriyle sona erdi.

Daha Fazla Göster
Başa dön tuşu